Wil je met ons in contact komen?

    Klachtenregeling

    Szaam hecht veel waarde aan jouw tevredenheid over de zorg en behandeling die je van ons ontvangt. We doen er alles aan om je zorgvuldig en goed van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Jouw klacht zien wij als een kans om met jou in gesprek te gaan en onze dienstverlening te verbeteren.

    Scroll verder

    Hoe en bij wie dien je een klacht in?

    Bij een medewerker van Szaam

    In eerste instantie kun je jouw klacht bespreken met de betreffende medewerker. Wij nemen jouw klacht serieus en noteren deze zorgvuldig. De directie van Szaam, bestaande uit Bob Spijker en Debby Baan, wordt altijd geïnformeerd als er een klacht wordt ingediend. We streven ernaar om jouw klacht binnen één maand samen met jou op te lossen. Dit doen we op een professionele en respectvolle manier, waarbij we zoeken naar een passende oplossing voor alle partijen.

    Bij de directie

    Als het niet lukt om de klacht met de betreffende medewerker(s) van Szaam op te lossen, kun je de klacht daarna bij de directie indienen. Zij zullen vervolgens met jou in gesprek gaan en jouw klacht zorgvuldig onderzoeken. Als je dat wilt, kan de betrokken behandelaar ook aanwezig zijn bij het gesprek. Heb je daar bezwaar tegen, dan houden we daar uiteraard rekening mee.


    Bij Klachtenportaal Zorg

    Wil of kan je de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waarbij we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

    Wil je advies over hoe je om kan gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.

    Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor je geld? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.

    Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.



    Neem contact met ons op

    Heb je een klacht of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op! We luisteren graag naar jouw verhaal en zoeken samen naar een oplossing.

    Contact
    Wist u dat uw browser verouderd is?

    Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

    Upgrade hier uw browser
    Ga verder op eigen risico