Szaam hecht veel waarde aan jouw tevredenheid over de zorg en behandeling die je van
ons ontvangt. We doen er alles aan om je zorgvuldig en goed van dienst te zijn. Toch kan
het gebeuren dat je niet tevreden bent. Jouw klacht zien wij als een kans om met jou in
gesprek te gaan en onze dienstverlening te verbeteren.
In eerste instantie kun je jouw klacht bespreken met de betreffende medewerker. Wij nemen
jouw klacht serieus en noteren deze zorgvuldig. De directie van Szaam, bestaande uit Bob
Spijker en Debby Baan, wordt altijd geïnformeerd als er een klacht wordt ingediend. We
streven ernaar om jouw klacht binnen één maand samen met jou op te lossen. Dit doen we
op een professionele en respectvolle manier, waarbij we zoeken naar een passende
oplossing voor alle partijen.
Als het niet lukt om de klacht met de betreffende medewerker(s) van Szaam op te lossen,
kun je de klacht daarna bij de directie indienen. Zij zullen vervolgens met jou in gesprek
gaan en jouw klacht zorgvuldig onderzoeken. Als je dat wilt, kan de betrokken behandelaar
ook aanwezig zijn bij het gesprek. Heb je daar bezwaar tegen, dan houden we daar
uiteraard rekening mee.
Wanneer jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost door de medewerker en/of de
directie, kun je deze voorleggen aan een onafhankelijke geschilleninstantie. Szaam is
aangesloten bij de Geschillencommissie van NIBIG. Je kunt contact opnemen met deze
commissie via klachten@nibig.nl. Meer informatie over de procedure vind je hier.
Heb je een klacht of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op! We luisteren graag naar jouw verhaal en zoeken samen naar een oplossing.
ContactOm de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.
Upgrade hier uw browser